Sidor

torsdag 15 mars 2012

Vem får jag träffa i maj?





I början av maj är det dags för en underbar, pysslig helg igen! Den 5-6 maj samlas en hel drös med härliga pysslare i Engelska skolan i Järfälla utanför Stockholm. Det kommer att croppas för fullt under både lördagen och söndagen och parallellt med crop-pysslandet finns det fem olika kurser att välja bland. Kursledare är de oerhört kreativa och begåvade Nathalie Kalbach (Tyskland), Christy Tomlinson (USA) och Ingvild Bolme (Norge).

Läs en intervju med Nathalie Kalbach här.

Det är inte ofta vi har så spännande kursledare på plats i Sverige, så jag hoppas att alla som är intresserade tar chansen att hoppa på den här träffen! Kurserna kostar en slant, men det är så himla fiffigt att man kan välja den eller de kurser man är mest intresserad av och man behöver alltså inte köpa ett helt "jättepaket". Dessutom tror jag att den inspiration man får med sig efter att ha gått en live-kurs med en erfaren och superduperduktig kursledare är svår att slå! Det handlar både om att lära sig tekniker som man sedan kan använda och modifiera och anpassa i allt sitt pysslande, om att se ett "proffs" arbeta och om att smittas av och dela den kreativa energin med alla andra härliga kursdeltagare!

Läs mer här!

Jag hoppas att vi ses i maj!



1 kommentar:

Marja Seidemo sa...

Ja, ser verkligen fram emot detta:-) En hel helg i kladdandets tecken...jag skall gå på Nats och Christys kurser.