Sidor

onsdag 16 november 2011

Tyg, tyg, tyg...

Jag hade (har - deadline är inte förrän kl 2, natten mot måndag!) ju en utmaning hos Cocoa Daisy i helgen, som gick ut på att använda mycket tyg på sin layout. När jag höll på att göra min egen exempellayout råkade jag göra en som inte uppfyllde det andra kriteriet jag satt upp, nämligen att layouten skulle handla om mig själv. Lite klantigt kanske... =) Hur som helst - så här blev den layouten!

Just nu får du 20% rabatt på ditt första kit om du beställer en 6 månaders prenumeration. Kolla in erbjudandet här!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

I had a challenge at the Cocoa Daisy Fall Crop (deadline is Nov 20, 8 pm EST) where you're supposed to use lots of fabric on your layout. When creating my own example for the challenge I accidentally made this layout - where I didn't meet my other requirement, that the layout was supposed to be about ME. A bit stupid... =) But I can still show you the layout!

Right now there's a Fall Crop Promo going on. You get 20% off your first kit, if you sign up for a 6 months subscription! Check it out here!

8 kommentarer:

Emma sa...

Vilka härliga LO´s du gör!

Miae sa...

Oh wonderful "mistake";) I love all your stitching!

Anette sa...

Jättefint!

Monica sa...

Du är ju en riktig inspirationsbomb. Tummarna loss, Monnah! :)

Ywonne sa...

Vad härligt det ser ut...på nåt sätt, blir det lite "mjukare" med tyg...

Ha det bra !

AnneiSkogen sa...

Skikkelig stilig!!

Linnea sa...

Vilken läcker och levande bakgrund! Jättesnyggt!

Paula sa...

I love this! So pretty and the mix of textures/materials is awesome :)